باز آفرینی علم و هنر Dentistry & Medicine

علم امروز و هنر دیروز

باز آفرینی علم و هنر Dentistry & Medicine

علم امروز و هنر دیروز

خونرسانی مغز را مصور ببینید

 The brain is highly metabolically active, yet has no effective way to store oxygen or glucose. It depends on a large and stable blood supply. The brain is approximately 2% of body weight, but uses ~15% of cardiac output and accounts for 25 % of oxygen consumption. Autoregulation of cerebral blood supply maintains a consistent flow of blood to the brain. However, local flow-rates vary, dependent upon which part of the brain is active at any given time

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید حاتمی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ http://weblog.1saeed.com/

سلام،
به عنوان مسؤول لیست «وبلاگ‌های به روز شده» بابت تاخیر در رسیدگی به درخواست شما، مبنی بر اضافه شدن وبلاگتان به این لیست، از شما دوست بزرگوار معذرت می‌خواهم.
حقیقتش خودم از بدقولی خوشم نمی‌آد؛ به همین خاطر سعی می‌کنم خودم بدقول نباشم. ولی دوره‌هایی در زندگی هست که کار و مسؤولیت زیادی گردن آدم می‌افته که از انجام دادن همزمانشون عاجزه.
درس و دانشگاه و از طرف دیگه مسؤولیت‌های شغلی که بخاطر تأمین معاش هستند و همینطور مسؤولیت‌های زیادی که در فضای اینترنت برای خودم ساختم (مثل بلاگ‌نیوز یا همین لیست وبلاگ‌های به روز شده) باعث شده رسیدگی به درخواست اضافه شدن لینک وبلاگ‌ها به لیست وبلاگ‌های به روز شده به تاخیر بیافتد و این بدقولی باعث عذاب وجدان خودم هم شده. ولی باور کنید وقتی از صبح تا بعدازظهر دانشگاه هستید و بعد از آن یکراست به سر کار می‌روید و آخر شب به خانه می‌آیید، فرصتی برای کارهای اضافه نمی‌ماند.
سه سال است «لیست وبلاگ‌های به روز شده» پلی بین بلاگرهاست تا با وبلاگ‌های هم آشنا و از زمان به روز رسانی وبلاگ هم خبردار شوند. به طور متوسط روزانه ده تا بیست وبلاگ فرم اضافه شدن وبلاگ خود را به لیست، پر می‌نمایند که در هفته بیش از صد درخواست می‌شود. خود حساب کنید اگر رسیدگی به هر درخواست پنج دقیقه طول بکشد، در هفته باید بیش از ده ساعت صرف کاری کنم که نه تنها درآمدی از آن ندارم، بلکه بخاطر پهنای باند بالا هزینه سایت بیش از ده یورو (ده هزار تومان) در ماه است.
با اینحال عده‌ای از دوستان بجای حمایت از این سایت، بعد از اضافه شدن لینک خود، بلافاصله لینک آنرا از وبلاگ خود حذف می‌کنند که نهایت بی‌انصافی به این لیست است.
یا دوستانی که بنا به دلایلی که نام بردم اضافه شدن لینکشان به تاخیر افتاده، حاضر نیستند چند هفته‌ای لینک این لیست در وبلاگشان باشد، که نفع آن اول و آخر برای خود آنها و وبلاگ‌های دوستانشان است.
در پایان باز هم از شما بخاطر تاخیر در رسیدگی درخواست شما عذر می‌خواهم. از بزرگواری و صبر شما تشکر می‌کنم.
شاد و موفق باشید

لیست وبلاگ‌های به‌روز شده سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ http://update.1irani.com

سلام،
از اینکه «لیست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتون به دوستان دیگه انتخاب کردید متشکریم، لینک شما به لیست ما اضافه شد و امیدواریم پس از این دوستان جدیدی از این طریق با وبلاگ شما آشنا بشند.
با تشکر

جودی آبوت چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ http://judy-abbott.blogsky.com

سلام چه عجب که لینک نظراتت باز شد می دونی از کیه می خوام ازت تشکر کنم نمی تونم ببین واقعا ازت ممنونم

سلام عزیزم
اول این که معذت به خاطر دیر جواب دادنم چون مشغول دلمشغولی های زندگی امروز شده بودم
دوم این که ممنون از این که جواب نظر منو داده بودی
من دوست دارم که درمورد تو بیشتر بدونم حالا احساس میکنم یه جورایی یکی شبیه به منه خودم و دیدم
دوست دارم اگه خودت دوست داشته باشی ازت چیزای بیشتری بدونم
دست به قلم و نوشتن حرفای دلت توی وبلاگت که حرف نداره و واسم خیلی جالبه
و حرف های دل ادم ها رو تو زندگی امروز میزنی که همه ماشین شدن
ماشین هایی که ای کاش فقط بنزین میخوردن و حرکت کیکردن اما افسوس که.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد